Smartwool i Icebreaker: Inicjatywy w Modzie Cyrkularnej – Jakie Mają Cele?
Forbes https://www.forbes.com/sites/kaleighmoore/2025/04/01/smartwool-and-icebreakers-circular-fashion-initiatives/
Marki Smartwool i Icebreaker, znane z produkcji odzieży z wełny merino, podejmują ambitne kroki w kierunku zrównoważonej mody. Ich inicjatywy skupiają się na wprowadzeniu modelu gospodarki cyrkularnej, co oznacza dążenie do minimalizacji odpadów i ponownego wykorzystania materiałów. Oba przedsiębiorstwa koncentrują się na tworzeniu produktów, które można poddać recyklingowi lub kompostowaniu na końcu ich cyklu życia.
Smartwool i Icebreaker: Przyszłość Zrównoważonej Mody – Czy To Jest Nowa Era?
Forbes https://www.forbes.com/sites/kaleighmoore/2025/04/01/smartwool-and-icebreakers-circular-fashion-initiatives/
Strategia Smartwool i Icebreaker obejmuje inwestycje w badania i rozwój nad nowymi technologiami, które ułatwiają recykling wełny. Dążą również do współpracy z dostawcami i partnerami w celu stworzenia zamkniętego obiegu surowców. Ponadto, obydwie marki planują wprowadzenie programów, które zachęcają konsumentów do zwracania zużytej odzieży, co ma na celu wydłużenie życia produktów i ograniczenie wpływu na środowisko.
Weronika Nowakowska zawsze wiedziała, że jej życie będzie związane z pisaniem i urodą. To, co zaczęło się od dziecięcych eksperymentów z kosmetykami mamy, przerodziło się w blog aboutbeauty.pl.